3 jan 2012

Välkommen...

till familjen L!















lördag 12 juni 2010

Vilken tid det tog


Äntligen är jag klar med laminering och klippning av Sagas schemabilder och PECS-bilder (Picture Exchange Communication System)! Men vilken tid det tog. Jag vet inte hur många timmar jag lagt ner på att klippa bilder, laminerat bilderna för att sedan klippa till dom laminerade bilderna... Ändå är det här inte alla bilderna utan bara en riktigt bra början på Sagas nya sätt att kunna kommunicera bättre med oss.

Men det finns ju inte bilder till allt vi pratar om och gör här hemma. Så idag har jag även sprungit runt i huset och runt huset och tagit bilder på personliga saker som efter att dom framkallats också ska klippas, lamineras och återigen klippas!

Hoppas nu att bilderna kommer att vara till nytta för våran lilla cyklist!
(Apropå cykel. Titta på bilden och se vilka av bilderna som jag tror kommer att användas mest. Just det; Saga, älska, cykla.)

1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Vad duktig du varit med korten, förstår sånt tar tid...men så roligt om det hjälper Saga med kommunikationen!!!
    Hon ser ju så stolt och lycklig ut där på sin cykel...så duktig hon är!

    Ja jag tycker att båda era tjejer är väldigt lik E. Mörka drag som han har. Så söta så! ;-)
    Fick just inbjudan till Jimmys fest i sommar. Vore ju superskoj om vi träffades där med barnen! =)
    Jag älskar att leva familjeliv med våra små troll! Visst är det fullt upp, men ett härligt kaos brukar jag säga! Men det känns löjligt att man gnäller när man läser om Sagas sjudom...
    Ni gör ett jättejobb och är hennes bästa föräldrar! <3
    Kul att ni läser min blogg! Kram på er/ Emma

    SvaraRadera