3 jan 2012

Välkommen...

till familjen L!















onsdag 15 februari 2012

Fina flickor


Imorse kom dom! Bilderna som jag väntat på. Jag beställde nämligen 6 stycken stora canvastavlor för drygt en vecka sedan. Otåligt har jag väntat... Har inte bestämt mig än för hur och var jag ska placera alla tavlor än. Men tavlorna på mina fina flickor ska jag nog placera här, vi får se hur det känns om några dagar.


Saga satt och lekte med sina dockor i sitt rum nu på eftermiddagen. Det hör inte till vanligheten att hon roar sig själv, men idag pysslade hon om sina dockor. Dom skulle sova i Sagas säng. Så när hon satt där och nattade, så sa hon till mig att hon ville att jag skulle ta ett kort! Det gjorde jag så gärna. Tyckte det var så kul att hon tänkte tanken att hon ville ha ett kort på henne med hennes bebisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar