3 jan 2012

Välkommen...

till familjen L!















onsdag 22 februari 2012

Dag 3 på Ågrenska

Dagen börjar lida mot sitt slut. Eftersom hela familjen var vakna från kl fem imorse, så känns det som även denna dag blev väldigt lång. Efter frukosten stämde vi av med barnteamet, och för Tuvas del var lämningen inte så svår eftersom hon sov. Men det hade faktiskt gått mycket bättre idag. Så det var ju bra!

Dagen har innehållit tre föreläsningar och ett studiebesök på Eldorado i Göteborg. Första föreläsningen handlade om kommunikation och den andra om syskonrollen. Båda helt fantastiskt bra!

Nu börjar Saga känna att hon har fått nya kompisar. Hon bara lyser av glädje och pratar om sina kompisar och vill leka! Ja, vi har alla träffat en hel drös underbara, starka och drivande personer. Många har tyvärr fått kämpa hårt för att deras barn ska ha fått det dom har rätt till.

3 kommentarer:

  1. Vilka fulltecknade dagar.
    Va kul för Saga med massa kompisar.
    Åh, va jag vill träffa er snart!

    KRAAAM

    SvaraRadera
  2. Å vad kul att läsa lite om hur ni har det. Lilla T då, pluttan:) Vad skönt att det gick bättre idag men vi var ju lite förberedda på att det inte skulle gå lätt med henne;) Förstår att det är väldigt mycket känslor den här veckan och förstås väldigt givande för er i framtiden. Är så glad för er skull att ni kom iväg:) Längtar till måndag morgon då jag måste få höra Allt;) Hälsa din underbara familj och all kärlek till er!/ Vickan

    SvaraRadera
  3. Tjena brudar!!
    Ja, vi måste ses snart och då ska jag berätta ALLT. Det här jag skriver på bloggen är ju bara korta sammanfattningar.
    Vi har det verkligen bra här samtidigt som det är en känslomässig berg- och dalbana.
    Tack för allt stöd ni ger mig och min familj!!
    Massa kramar //LL

    SvaraRadera